کار و مهاجرت به آلمان

اطلاعات و راه های مهاجرت به آلمان

اطلاعات و راه های مهاجرت به آلمان

بایگانی

آلمان؛ مقصدی رویایی برای متخصصان

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶ ب.ظ

افزایش بی سابقه نرخ اشتغال مهاجران در آلمان در یک دهه اخیر

  • همچنین به گفته آژانس اشتغال فدرال آلمان (BA)، اشتغال موقت یک محرک کلیدی برای ادغام اقتصادی مهاجران بوده است، زیرا کاریابی ها و ارائه کنندگان خدمات منابع انسانی توانسته اند موفقیت چشمگیری در این عرصه داشته باشد.
  • طبق گزارش OECD، نرخ بیکاری تمام اتباع خارجی در آلمان بین سالهای 2006 و 2017 تقریبا نصف شده و به نرخ 6.9 درصد رسیده است. همچنین میزان ادغام اقتصادی و اجتماعی مهاجران و فرزندانشان در آلمان نیز بسیار چشمگیرتر از یک دهه پیش می باشد. مسائلی از قبیل وضعیت اشتغال، موفقیت تحصیلی و ریسک فقر و همچنین تجربه تبعیض نژادی در ادغام موفق تاثیرگذار تشخیص داده شده اند.
  • به گفته وزیر کشور آلمان – خانم Annette Widmann-Mauz- گرچه ارقام OECD نشان از پیشرفت برجسته در ادغام مهاجران دارد، اما تلاشهای بیشتری بخصوص در زمینه اشتغال و تحصیل به صورت فوری مورد نیاز هستند. «ما باید در تشخیص صلاحیت های حرفه ای و توانمندسازی زنان برای استفاده بهتر از حقوقشان بهتر عمل کنیم. از همان آغاز، پشتیبانی زبان آلمانی در کودکستان ها و مدارس بسیار مهم است، تا تمام بکودکان از شانس منصفانه ای برخورد باشند.»
  • به صورت کلی، روند ادغام مهاجران در آلمان مثبت است و از کشورهای دیگری که پیشینه مهاجرتی قابل مقایسه ای دارند، بسیار بهتر عمل کرده است.


گردآوری و ترجمه : Karpirajobs.com


ویزای کار آلمان، دریافت اقامت آلمان با کارپیرا، آژانس کاریابی بین المللی کارپیرا، ویزای کار آلمان با کارپیرا، ویزای کار آلمان بدون مدرک زبان، ویزای کار آلمان 2019، مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کاری، مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل، اخذ اقامت آلمان از طریق کار، مهاجرت به آلمان با کارپیرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی