کار و مهاجرت به آلمان

اطلاعات و راه های مهاجرت به آلمان

اطلاعات و راه های مهاجرت به آلمان

بایگانی

🔸جزیره کوچک مالتا دارای بالاترین نرخ اشتغال فارغ التحصیلان در اتحادیه اروپا یا کشورهای نزدیک به آن معرفی شده است.

🔸مقایسه نرخ های اشتغال تازه فارغ التحصیلان 34-20 ساله در اتحادیه اروپا و کشورهای وابسته به آن، مالتا با نرخ قابل توجه 96 درصد در اشتغال فارغ التحصیلان اخیر در صدر قرار گرفته است.

آلمان یکی از پنج کشور برتر اروپا

🔸ایسلند - یک جزیره کوچک دیگر- با نرخ 95 درصد و سپس هلند (94%)، آلمان (93%) و نروژ (92.9%) جای گرفته اند.

🔸هرچند، بریتانیا حتی در جمع 10 کشور اول این فهرست قرار ندارند و نرخ اشتغال 90 درصد فارغ التحصیلانش حتی از سوئیس با نرخ 90.4 درصد کمتر بوده و در جایگاه 11ام قرار می گیرد.

🔸مهارتهای خاص محیط کار می تواند تا حدود 20 درصد میزان دستمزد یک فارغ التحصیل را افزایش دهد و دانشجویان می توانند با انتخاب یک «تخصص پرتقاضا» چشم انداز شغلی خود را بهبود ببخشند.

🔸دانشجویان کارشناسی نیز باید قبل از فارغ التحصیلی تجربه کاری مرتبط و معناداری- همچون کارآموزی و سایر برنامه های تجربه کاری- کسب کنند که فرصتی برای ساخت مهارتها برایشان فراهم نماید.


منبع خبر : https://karpirajobs.com/


اخذ اقامت دائم آلمان، انواع ویزا موقت و دائم آلمان، کار و مهاجرت به آلمان،ویزای کاری، ویزای کاری 2019، مهاجرت به آلمان با کارپیرا، اخذ اقامت دائم آلمان از طریق تحصیل، تحصیل رایگان در آلمان، شرایط دریافت اقامت آلمان،انواع ویزا موقت و دائم آلمان، کار در آلمان بدون نیاز به مدرک زبان، کاریابی بین المللی کارپیرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی